Sonntag, 7. April 2013

koralowo

Serduszka moje, 

dzis wiosenny post, co prawda zdjecia byly robione juz w tamtym roku,
ale ich jakos nie udostepnilam, wiec to teraz nadrobie ;)
W tamtym roku moim kolorem byl koralowy, i nosilam bardzo chetnie marynarki,
pewnie i w tym roku bedzie niejedna stylizacja z marynarka,
poniewaz nadal mi sie podobaja i mozna je wsumie z wszystkim laczyc.

Moze zauwazyliscie male zmiany na blogu,naglowek sie zmienil jak i avatar,
no i nawigacja na gorze, moze macie jakies sugestie,
co by jeszcze dodac lub zmienic, a moze juz tak jest ok ?!

marynarka - Centrum w Jaroslawiu
bluzka - New Yorker
spodnie - nn
buty - ebay.de
bransoletka biala - Romantica





















Przy okazji zapraszam na moj INSTAGRAM jak i na moj FANPAGE  


Buziaki,


Sara

Kommentare:

Anna Niezgódka hat gesagt…

na pewno ci włoski urosły przez rok czasu ;)
tylko czemu jak chce się napisać komentarz trzeba przechodzić do nowej strony? nie można od razu dodać komenta pod postem? no i czemu po niemiecku?

From Sarah with Love hat gesagt…

Serio nowa stronka sie wlacza? To musze jeszcze raz w ustawieniach poszperac... a niemiecka stronke mam poniewaz mieszkam w Niemczech i gdy zakladalam konto na google+ to juz sie tak ustawilo. Oswiec mnie, jesli mozna to zmienic :)

Mala hat gesagt…

Zawsze się namęczę nim dodam Ci komentarz :P
Bo nie znam niemieckiego i się dwoję i troję :D
Jej ale wiosnę mi przywróciłaś tymi zdjęciami ;)
pozdrawiam!

B-e-a-utiful hat gesagt…

bardzo ładne sandały :)

fashionGossipGirl hat gesagt…

Śliczne sandałki :)

Zapraszam do mnie :)

Nieco Starsza Dziewczyna hat gesagt…

Ja też sięgam po " stare" zdjęcia bo ileż można zrobić zdjęć otulona w kurtki i płaszcze, a wiosny nie widać. Co do wyglądu bloga to teraz podoba mi się bardziej :-)

Anna Niezgódka hat gesagt…

no jak naciskam "dodaj komentarz" )po niemiecku inaczej pisze,ale nie znam ;) ) to wyskakuje nowa stronka
to teraz wiem czemu niemiecki jest
a czy można zmienić to nie wiem,ja dopiero niedawno bloga założyłam i sama się jakoś powoli rozeznaję w tym wszystkim :P

Gosia-Stare Pianino hat gesagt…

super fotki:))