Dienstag, 16. April 2013

Kurteczka a la Vici

Witajcie Kochani,
dzis elegancki zestaw, z udzialem kurteczki ktora jak wczoraj dopiero zobaczylam,
nosi tez Victoria Beckham ;)
dostalam ja w prezencie od mojego faceta <3 

ostatnio musze powiedziec, ze duzo prezentow dostaje :D

o to niektore z nich:

C- Thru,
perfuma ktora dostalam od przyjaciolki, w Niemczech niestety niema tej firmy, a strasznie mi sie podobaja zapachy

lakier matowy (L´oreal Resist & Shine Titanium Matte 504M)
kupilam sobie sama, jestem bardzo z niego zadowolona, i to moj pierwszy "drogi" lakier ;) 

perfuma Kindlooks od mojego faceta <3

Moze chcecie mnie takze uszczesliwic jakas drobnostka przez maila, to piszcie do mnie na
sarunia1989@gmail.com



Jablkowy Redd´s uwielbiam,
niestety tez niema w Niemczech,
przyjaciolka przywiozla mase tego z polski dla mnie


 i kurteczka ktora dzis w zestawie sie ujawni, jest takze od mojego faceta <3

























kurtka - ebay.de (taka sama na bbnb)
torebka - Cheapstars
buty - Elara
spodnie - nn
bokserka - New Yorker
okulary - sh


Buziaki,


Sara

Kommentare:

little.fashion.eve hat gesagt…

Sliczny zestaw, pienky styling. Wspaniale prezenty. I naturalnie ta Kurtka skad ty ja masz :D Hehe

little.fashion.eve hat gesagt…

Sliczny zestaw, pienky styling. Wspaniale prezenty. I naturalnie ta Kurtka skad ty ja masz :D Hehe

Ilona Stejbach hat gesagt…

Również obserwuję ;)

Rasz hat gesagt…

genialna jest ta kurteczka <3

Nieco Starsza Dziewczyna hat gesagt…

Rozpieszczana jesteś.-)też sie zastanawiałam nad tą kurtką. Wpadła mi w oko-))

Kamila Z hat gesagt…

piękna kurtka :)

http://newlifewithfashion.blogspot.com/2013/04/446-art-blouse-and-leather-leggins.html

Wikaa hat gesagt…

Twój facet ma świetny gust bo kurteczka jest genialna ♥

Konrad hat gesagt…

masz grube uda.

Konrad hat gesagt…

Sory nie chce Cie jakoś urazić bardzo ale muszę Cie doprowadzić do pionu bo przeglądam Twojego bloga i mam niezłą bekę. Masz nadwagę, mówię Ci to jako absolwent dietetyki a ciuchy,które pokazujesz leżą na Tobie okropnie bo są za małe. Zmień styl. Pisz bloga o tym jak dobrze wyglądać w rozmiarze 38+ bo takie blogi teraz nabierają popularności. Nie rób z siebie fashion blogerki bo narażasz sie na pośmiewisko. Nic na siłę. Szanuj blogowanie i blogosferę. Pozdro. Konrad

Anonym hat gesagt…

Hej Konrad. Pokaz jak ty wygladasz!
Dziewczyna wyglada dobrze.
A jak ci nie pasuje, to sie nie patrz. Poszukaj kogos innego zeby sie wyzalic.

Jadzia hat gesagt…

jaka śliczna jest ta kurteczka;)

Anonym hat gesagt…

Hope you dont mind me commenting but "Your hot" Dicky, UK x x x

JustynaPolska Stylist&Make-upArtist hat gesagt…

nice look;)


obserwacja?
www.justynapolska.blogspot.com

Ourdestination hat gesagt…

śliczna kurtka!

CheapStars hat gesagt…

Bardzo fajny zestaw :)
Kurteczka- śliczna :)

Ilona Stejbach hat gesagt…

Hej ;) w końcu zrobiłam zdjęcie mojej henny na brwiach, miałyśmy pierwsze zajęcia z henny i jeśli będziesz miała czas to zerknij do mnie i oceń czy nie wyglądam dziwacznie :D
A po za tym chce dowiedzieć się czy masz jakiej typy filmów, które pojawią się w 2013 roku, bo zrobiłam małą listę, ale może Ty masz jakiś dobry film, na który warto pójść ;)
Zapraszam do mnie na nowy wpisik: ilonastejbach.blogspot.com

OdysejaModowa hat gesagt…

Wyglądasz fantastycznie :) Cudowne połączenie :) Wszystko mi się tu podoba :) Pozdrawiam K. <3

Maalinova hat gesagt…

Ta kurteczka mi się niesamowicie podoba, świetnie w niej wyglądasz! Pozdrawiam:)

Little Glam Dress hat gesagt…

prześliczna kurteczka:) bardzo mi się podoba:)

VinciaXS hat gesagt…

płaszczyk jest super, cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

Pozdr,
VinciaXS.blogspot.com