Freitag, 15. März 2013

15/03/2013

Witajcie Serduszka,

ostatni post byl na dworze, lecz dzis musze niestety dodac z sesji domowej, 
bo mnie zasypalo a chyba nie fajnie ogladac sesje w calym "opakowaniu", 
bo bym nawet nie dala rady przez zimno cokolwiek pokazac i sie rozbierac.

Ostatnio lubie rozne kolory na sobie, cala zime przeszlam w szarych barwach, wiec teraz czas na jasne kolory, a moze w koncu sie przekonam do neonowych rzeczy lub dodatkow, bardzo mi sie u innych podoba, ale ja jakos sie przelamac nie moge. A w tym sezonie znowu modne beda, takze moze akurat ;)

biala bluzka - New Yorker
bolerko - Elara
naszyjnik - eCarla
spodnie - nn
buty - Catewalk
kolczyki - TubularMind
kopertowka, bransoletka (kolce) - Cheapstars
lancuszek na reke - Bijou Brigitte














Buziaki,


Sara

10 Kommentare:

Nieco Starsza Dziewczyna hat gesagt…

Bardzo fajny zestaw. Podobają mi się buty w odcieniu różu. Ja może tylko wybrałabym inny kolor torebki, chociaż z drugiej strony czemu nie :-)) Pozdrawiam.

Place Of Woman hat gesagt…

Zakochałam się w Twojej torebce:)

www.Anru.pl hat gesagt…

ślicznie :)
bardzo podoba mi się naszyjnik :)

Magic book zone hat gesagt…

buty śliczne

Mala hat gesagt…

Kamizelkę i buty nosiłabym aż miło *.*
piękne!
przekonaj się do neonów koniecznie :)
chociaż ja sama zdecydowanie wolę pastele ;)

Unknown hat gesagt…

O jak mi się podobają takie kolorki u Ciebie.
A naszyjnik mamy taki sam tylko ja mam w kolorze srebrnym. :-)
Ślicznie. :-*

EstelleFashion hat gesagt…

Bardzo ładne buciki i torebeczka ;)

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;))

Angelops hat gesagt…

Piekna, wiosenna stylizacja :)
Super :)
Tak wiosennie :)

Say me Justine hat gesagt…

Ladnie:) Swietne buty!

Blogerka Anka hat gesagt…

buty,bolerko i łańcuszek super :)