Sonntag, 3. März 2013

niedzielne popoludnie i moje zakupy


Witajcie Kociaki,

dzis dodaje krotki poscik z wypadu rodzinnego, spedzilam popoludnie w rodzinnym gronie,
 posmialismy, pogadalismy najedlismy ...

Wczoraj przyjaiolka na chwilke do mnie przyjechala i przywiozla mi moje zamowienia, 
ktore zrobilam juz troche temu i przez kwote wysylki wolalam w PL wyslac niz do Niemiec, 
co prawda musialam dluuugo czekac,
no ale w koncu sa wszystkie rzeczy u mnie 
Najbardziej urzekla mnie czarna torebka z Cheapstars
z nia mam tez dzisiejsza sesje


Buciki tez dlugo na nie czailam i w koncu je mam <3 
Loafersy kiedys mi sie nie podobaly,
a dzis juz w mojej szafie zagoscily, 
do niektorych rzeczy czlowiek musi dorosnac ;)
Na Deashop.pl sa juz balerinki za 29zl,w roznych kolorach i wzorkach,
 naprawde WARTO ! 




Buty - Deashop  
torebka, kopertowka, bransoletka (kolce) - Cheapstars
bransoletka - Bizulandia






sweter - H&M Sale
kurtka - New Yorker
spodnie - nn
buty, szalik - Deichmann
torebka - Cheapstars


Buziaki,


Sara

Kommentare:

Palinka hat gesagt…

Torebka faktycznie fajnie się prezentuje, ale biżuteria urzekła mnie także :)) Co do balerinek z DeaShop to też już tam sobie jedne upatrzyłam :)

Panna P. hat gesagt…

torebka jest świetna!

Sylvia Fashion hat gesagt…

Świetna torebka.

Podoba mi się takie połaczenie :)
Buziaki :*

Joanna S hat gesagt…

Fajne zakupy:)
Ps. Obserwuję i bardzo serdecznie zapraszam do mnie :)

ann123 hat gesagt…

Mi się najbardziej podobają szpilki z ćwiekami <3 Nie znałam wcześniej tego sklepu, nawet fajny asortyment mają :)

JustCleo hat gesagt…

fajny look! a samochód odjazdowy<3

Angelops hat gesagt…

Super wyglądasz :)
Torebka świetna :)

Karolina Chudek hat gesagt…

torebka jest boska!

Nieco Starsza Dziewczyna hat gesagt…

Rewelacyjne rzeczy. Torebka baj lepsza :-)

Fashiondoll.pl hat gesagt…

bardzo udane zakupy!♥ pozdrawiam z Gdyni, OLA

by ola hat gesagt…

świetna torebka :)

jagodzianka hat gesagt…

piekne torebki;) i swietna stylizacja, sweterek genialny i obserwuje;)

Viki Vogue hat gesagt…

świetna torebka :) zapraszam do mnie i obserwowania :) http://viki-vogue.blogspot.com/