Sonntag, 16. Dezember 2012

wieczorowo

Witajcie Kochani,

dzis szybki poscik, zestaw nie jest na zime, ale tak mi sie za wiosna teskni ze postanowilam troche wieczorowy zestaw wstawic, w koncu niedlugo Sylwester i trzeba sie zdecydowac co by tu ubrac ;) 
macie juz zestaw swoj na przywitanie Nowego Roku ?

Bluzka jest jedna z moich nowych ulubionych nabytkow, kupilam ja w nowym sklepie w Hamburgu (Project 11), leggingsy sa z Orsay, buciki z Elara a dodatki z Bijou Brigitte

Podoba Wam sie?

















Buziaki,



13 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

piękny zegarek:)

www.Anru.pl hat gesagt…

ciekawe połączenie :)

Różowa Szminka hat gesagt…

świetna bluzka
ja nie mam jeszcze kreacji

Katsuumi hat gesagt…

Podoba mi sie ten sweter! ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

Angelops hat gesagt…

Sweterek jest słodziutki :)
WOW :)

zielonooka-girl hat gesagt…

Piękna stylizacja i super ten sweterek !!! Ja nie mam jeszcze ani planów ani kreacji co do Sylwestra...

Unknown hat gesagt…

dziękuje, na cebulkę najbezpieczniej! :D
masz piękny sweterek, ale ten zegarek.. <3 zakochałam się :D
pozdrawiam!

Katherinek hat gesagt…

♥ zegarek ♥

Jdjdjshdhd hat gesagt…

Skojarzyłaś mi się ze śnieżynką albo zimową perełką, naprawdę uroczo :)Ostatnio zajęłam się robieniem biżuterii więc od razu zwróciłam uwagę na Twoją - super dodatki!
Dodaję do obserwowanych!

EstelleFashion hat gesagt…

Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))
Fajny zegareczek

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

Angelops hat gesagt…

Halo, halo czekam na nowy post :)

Unknown hat gesagt…

Rewelacyjnie! !
lubię takie looki:)

Pozdrawiam i Wesołych Świąt;*
http://linde-lo.blogspot.com/

EstelleFashion hat gesagt…

Śliczny masz sweterek i zegarek ;)

Pozdrawiam cieplutko ;))