Montag, 31. Dezember 2012

Happy New Year


Witajcie Kochani moi,


dzis jest sylwester :) rok sie szybko skonczyl i bywaly dni dobre jak i zle, 
podsumuwujac jednak byl to dobry rok dla mnie, jednak jest nadzieja ze 2013 rok bedzie moim rokiem ;) 
mam pare planow ktore chce zrealizowac, i oczywiscie bede Was o tym informowac. 

dzisiejszy zestaw jest w spodniczce ktora kupilam w New Yorker jak i biala podkoszulke ,bluzka a la nietoperz z Vero Moda, rajstopki z Gatta i buciki z Miss Sixty przecenione w TK Maxx
dodatki sa z Bijou Brigitte i pierscionek jasno brazowy od brokacikii.

oczywiscie nie obejdzie sie i tutaj bez zyczen noworocznych dla Was ode mnie 

a wiec:

Szampana piccolo,
Brokatu na czoło,
Uśmiechu na twarzy,
Szampańskiej zabawy,
Życzeń serdecznych,
Wspomnień najlepszych
oraz braku kaca
kiedy w nowym roku pamięć wraca






serduszko jest dla Was ode mnie
dziekuje za to ze jestescie ze mna







podswietlane lustro jak i malowana sciana  jest wynik naszego "remontu" przedpokoju,
w styczniu zamierzamy wziazc sie za salon, bo zmiany sa konieczne !







HAPPY NEW YEAR !


Buzioooleee,




8 Kommentare:

szaroscgwiazd hat gesagt…

ale masz cudowne kozaki! I baaaardzo podoba mi się cień na powiekach! ;d
Do siego Kochana :*

Tatiana hat gesagt…

Lovely casual look! Great boots!

Happy New Year, dear!!! Hope, 2013 will execute all your dreams, will present a lot of pleasure and happiness, will be remembered by the good event!!!

xxx

http://bonnie23blog.blogspot.ru/

Nieco Starsza Dziewczyna hat gesagt…

Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku. Cieszę się, że do mnie zaglądasz i lubisz mój Instagram :-))) Pozdrawiam.

Mariola hat gesagt…

swietny zegarek i makijaz :)
Szczęśliwego Nowego Roku! zapraszamy w wolnej chwili :)

Ola hat gesagt…

swietnie wygladasz ;)

A new life hat gesagt…

Bardzo fajny strój, bardzo podobają mi się buty

dodaję do obserwowanych i szczęśliwego Nowego Roku :)

EstelleFashion hat gesagt…

Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

BluCashmere hat gesagt…

Zegarek!!