Montag, 3. September 2012

Port w Hamburgu



Hej moi drodzy,

co tam u Was? Dzis nie dzien dla mnie, bo wszystko sie sypie, ale mam nadzieje ze korzystnie tu cos dla Was naskrobie.
U wiekszosc blogerek widac juz jesienne nastroje. Zawitala jesien! Nie mozna sobie inaczej wmowic, wieczory sa juz krotsze, a rano trzeba sie tez juz bardziej ubierac by nie zmarznac.Ja zdazylam sie juz troche przeziebic. Nielubie! 
Moze zauwazyliscie drobne zmiany na blogu?! Oczywiscie z czasem opanuje wiecej funkcji na blogspot, i z czasem sie wszystko bardziej rozwinie :)

Co do zdjec...Ja nadal bez fotografa jestem, wiec mam dla Was kolekcje zdjec, gdy bylam z moim facetem w sierpniu w porcie w Hamburgu, gdzie jest wiele atrakcji, nie tylko dla turystow. 
Normalnym biletem ktorym mozna jechac metrem lub pociagiem, takze mozesz go skorzystac na maly "prom". Potrzebuje on niecala godzine w dwie strony. W jednym z wiekszych "statkow" jest muzeum, w ktorym sama jeszcze nie bylam, ale zamierzam sie wybrac, oczywiscie Was tu poinformuje, jezeli bedziecie chciec ;) Po drugiej stronie jest Musical "Krol Lwa", do ktorego tez sie promem doplywa.
Te dwie figury, to prawdziwi ludzie, ktorzy sie tylko ruszaja, gdy rzucisz im monete (tak zarabiac tez mozna :-D) A na koniec... zdjecia mojej skromnej osoby ;-))























bluzka - New Yorker
spodnie - od siostry
buty - Elara
torebka - Marc Labat


Buziaki 



Kommentare:

B-e-a-utiful hat gesagt…

ale tam ładnie :)

Danusia Babiasz hat gesagt…

A ile atrakcji:)

Paulina Walasek hat gesagt…

super okulary :)
http://fashionandstyleforme.blogspot.com/

PatrisyaStyle hat gesagt…

Uwielbiam zdjęcia z portów <33
Obserwuję i liczę na rewanż :)

Monic hat gesagt…

zaobserwowałam:) zapraszam do mnie:)

eny hat gesagt…

Świetne butki! ;-)

Pozdrawiam i obserwuję ;-)

IVONA hat gesagt…

fajne zdjecia i super miejsce:)

Say me Justine hat gesagt…

Lubie to miejsce i beach club, ktory jest w poblizu:)