Sonntag, 9. September 2012

Hamburg



Witajcie Kochani,

zaniedbuje Was ostatnio bardzo, ale brak fotografa c.d. :(( co do ciuszkow, to moja szafa wypelnia sie pomalu w kolorach tej jesieni, wiec baaardzo chcialabym Wam sie tym troche pochwalic, i nowe zestawy pokazac, no ale coz, z pustego sie nie naleje :(

Jednak nie chce taki dlugi przystoj zrobic i dodaje Wam zdjecia z roznych spacerow, wycieczek lub tak podobnie.Uwielbiam nature! Musze sie przyznac ze idealnego aparatu do zdjec nie mam, bo robie zdjecia telefonem, towarzyszy mi on caly czas, wiec jak nadejdzie mnie jakies natchnienie, to go odrazu wyciagam i cykam fote. 
Nie jestem profesjonalistka co do zdjec, ale lubie zdjecia, i pamietam jeszcze ten czas gdzie chcialam to robic profesjonalnie..

Tutaj mozecie moja sztuke podziwiac ;-p



































zapraszam Was na Interlude 

jest ciecie ceny do 10zl, gdy powiecie ze trafiliscie z mojego FP :)

a wiec milych zakupow zycze 




A na Uncaged do konca wrzesnia trwa znizka o 10% -
 na caly asortyment
 na haslo: FROM SARAH WITH LOVE
jedyny warunek to polubic ich i moj Fanpage.


Buziaki,




1 Kommentar:

www.Anru.pl hat gesagt…

bardzo ładne są :)