Mittwoch, 8. August 2012

Nude

Witajcie ;*

dzis kolejny zestaw. Odbyla sie mala sesyjka, podczas spacerku po mojej malej miejscowosci. Zestawik jest skromny, bo bez torebki, bransoletek lub innej akcesorii. Uwielbiam kolor nude, bluzka byla prezentem od mojego faceta <3 a szpilki kupilam sobie w sklepie w mojej miejscowosci, Wyglada na to ze coraz bardziej pogoda sie psuje, wiec jak tylko okazja bedzie to zrobi sie kolejna sesyjka, z wieloma dodatkami :)











bluzka - prezent od faceta
szpilki - Elara
spodnie - od siostry
opaska - H&M


tutaj jeszcze przypominajki o trwajacych konkursach:

Konkurs z Libellule (trwa do 15. sierpnia)

Konkurs z Who? (trwa do 17. sierpnia)

Konkurs z TubularMind (trwa do 22. sierpnia)

Buziaki Kochani ;*

Kommentare:

famfaramfam hat gesagt…

cudowną masz tunikę! Zestaw bardzo mi odpowiada, sama chętnie bym go założyła ;d



zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

ThisJuss hat gesagt…

Ślicznie kochana :)

slodziudka14 hat gesagt…

śliczna ta bluzeczka <3 :)