Montag, 20. August 2012

I feel good...

Hej,

jak mogliscie wczoraj na Fanpage przeczytac, bylam na urodzinach Mamy <3 Akurat okazja na wystawe moich nowych ciuszkow ktore sobie dzien wczesniej zakupilam ;) Dzien spedzilismy w rodzinnym gronie, a rzadko sie zdarza w takie duzej rodzinie, jak u mnie, wiec bylo fajnie. Na sesje wyszlam na 20 minut i bylo za goraco, u mnie takie upaly, do niewytrzymania! W nocy nie mozna spac, bo za goraco, w dzien czlowiek ledwo co z pod prysznica wyjdzie i znow jest caly zgrzany... ale to pewnie ostatki tego lata, bo na dniach ma sie ochlodzic do 18-stu stopni, wiec wole nie narzekac ;-) Dzis rowniez bylam na zakupach i sie obkupilam od butow, spodni do bluzek i marynarki :-D jak bedzie okazja, pogoda i fotograf to Wam pokaze nowe ciuszki, a zatem dolaczam zdjecia z wczoraj. Milego ogladania ;-)













czarna bluzka - C&A
Mgielka - Tally Weijl
spodnie - Tally Weijl
buty - Bianco Footwear
torebka - Tally Weijl
zegarek - Madison 
bransoletki - DIY, TubularMind
pierscionek - Bijou Brigitte


Przypominam o konkursach:

Konkurs z Uncaged do 23. sierpnia 2012  <KLIK>

Konkurs blogowy z Bracelet SUN do 25. sierpnia 2012 <KLIK>

Buziaki, Sara ;-*

Kommentare:

Ancia hat gesagt…

jak się chodzi w tych butkach? i w ogóle świetne spodnie:)

B-e-a-utiful hat gesagt…

b ładnie

B-e-a-utiful hat gesagt…

buty <3

fashionandstars hat gesagt…

łoo, fajne ;)

zapraszam:
http://modoos.blogspot.com

Maddlenn hat gesagt…

obserwuję,zapraszam do siebie i liczę na to samo:)
http://maddlenn.blogspot.com/

MarAnt hat gesagt…

schuuuuuuuuhee♥

Monic hat gesagt…

obserwuję i zapraszam do mnie:)

aśkuu hat gesagt…

sto lat dla mamy :) świetna mgiełka ;)

Luxaria hat gesagt…

Świetna stylizacja! Szczególnie podobają mi się te spodnie.. <3

Basia hat gesagt…

Super stylizacja, a bluzka najlepsza <33

Vajola hat gesagt…

śliczne te bransoletki abcwomanslife blog