Samstag, 29. März 2014

Endless Love

Hey Serduszka,

dzis zestaw elegancki, byl on wybrany do wyjscia do kina,
 mam nadzieje ze sie Wam spodoba.

Futerko jak i narzutke kupilam u Basi (Szarosc gwiazd) na wyprzedazy,
 ciuszki sa w bardzo dobrym stanie i rewelacyjne, 
bardzo sie z nich ciesze.
Pozdrowienia dla Ciebie Basiu :)


Jakie filmy Wy ogladacie chetnie?
Ja polecam film "Endless Love", na ktorym wlasnie ostatnio bylam,
jest to romantyczny film, ale i mozna sie posmiac w niektorych momentach.

Pozdrawiam Was cieplutko i milego weekendu zycze :-*










futro - Mosquito
narzutka - Mosquito
spodnie - H&M
buty - H&M
torebka - TK Maxx (Kenneth Cole)


15 Kommentare:

Do Połowy Pełna hat gesagt…

Super :) Uwielbiam futrzaki :) szpilki i torebka cudo :)

Pozdrawiam

biszkopcik86.blogspot.com

Nieco Starsza Dziewczyna hat gesagt…

Wyglądasz świetnie.Futerko, buciki i torba, wszystko do siebie pasuje :-)

Unknown hat gesagt…

swietny futrzak! u nas juz tak cieplo ze ja wszystkie moje futrzaki pochowalam wczoraj do szafy :)

szaroscgwiazd hat gesagt…

Cieszę się i mam nadzieję, że będą Ci długo służyć! ;)
W tym futrzaku wyglądasz obłędnie! I torebkę masz genialną! ;)

Lamia Riae hat gesagt…

Cudne szpileczki <3

Unknown hat gesagt…

Szpileczki cudo!
Szkoda że ja nie mogę w takich pomykać po mieście. ;-)

Wszystko wygląda super. :-*

Fashiondoll.pl hat gesagt…

idealna torebka!!

pozdrawiam:*
Ola

Blogerka Anka hat gesagt…

świetnie wyglądasz! torebka,buciki rewelacja!

Gosia-Stare Pianino hat gesagt…

torebka fantastyczna:))

Unknown hat gesagt…

śliczna torebka i świetnie dobrany zestaw :)

Mala hat gesagt…

Genialny futrzak i torebka! :)_

Karolina hat gesagt…

bardzo ładna torebka :)

Karna hat gesagt…

Ale świetny futrzak!:))


Sparkle's World

Justyna hat gesagt…

śliczny futrzak ;)

Unknown hat gesagt…

Piękna torebka.