Dienstag, 13. November 2012

recenzja lakierow Essence

Czesc Kochani,

na Fanpage zapytalam Was czy chcielibyscie recenzje z lakierow Essence colour & go, bylo niektorych chetnych, wiec ich nie zawiode ;)




a wiec:

dokladnie 6 sztuk przybylo do mojej kolekcji, pierwsze dwa kolory, byly ciemny niebieski i bezowy, bardzo mi sie spodobaly, i kupilam sobie niedawno 4 pozostale kolory. Uzywa ktos z Was juz lakier tej marki?


Musze przyznac ze pendzelek jest bardzo dobry, kryje wiekszosc plytki paznokcia i tak mozna nawet za pierwszym razem odrazu calego paznokcia pomalowac, wystarzcy jedna warstwa. Takze jest dobrze malowac, przez okragla zakretke, za ktora mozna spokojnie zlapac, i swobodnie pomalowac pazurki.











Cena jest bardzo przyzwoita, poniewaz wynosi tylko 1.59€ za jeden lakier

Gdy sie chce, by trzymal lakier, oczywiscie lepiej by bylo pomalowac paznokcie dwa razy, lub pokryc bezbarwnym lakierem, bo musze przyznac ze szybko sie odpryskuje, mysle ze to nie problem. Na dodatek schnie lakier bardzo szybko.

Pojemnosc wynosi 8ml.



kolor numer 40


kolor numer 32


kolor numer 28


kolor numer 11


kolor numer 43



kolor numer 37



a tutaj jeszcze pare zdjec dla Was:






mysle ze tym postem kogos zachece na kupno tego fajnego lakieru, ja napewno wiecej kolorow sobie jeszcze do kolekcji dokupie ;)

Buziaki,



Kommentare:

Mademoiselle Brigitte hat gesagt…

dobra recenzja. a lakiery mają ładne kolory :)

Alexandra hat gesagt…

hi, dear! Great post, thank u for share! I also want to say thank u for stopping by my blog and all of your sweet words:)
have a fabulous time!

besy wishes, Alex
www.svetusvet.blogspot.com

Syll hat gesagt…

masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

Hypnotizing Fashion hat gesagt…

Świetne kolorki ;) Chyba najbardziej przypadł mi ten co masz na środkowym palcu ( ale bez skojarzeń hiihi ;) ) Musztardowy też fajnie się prezentuje :)

passionelka :) hat gesagt…

Fajne kolorki :)
Uwielbiam te lakiery :D
Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

Bo4Go Iphoneography of fashion hat gesagt…

z chęcią wypróbuje tych lakierów!
obserwuję i dziękuję za odwiedziny :)

Marta Krupa hat gesagt…

Hej dzięki za odwiedziny u mnie :-) i miłe słowo. Uwielbiam lakiery. Oczywiście też obserwuję buziak

Be stylish hat gesagt…

Kolory są przepiękne!:)

Be stylish hat gesagt…

Piękne kolory!:)

fashion-recycling hat gesagt…

właśnie ostatnio je widziałam w sklepie i się zastanawiałam nad nimi ;) dzięki, wiem że mogę kupić :D

Madia hat gesagt…

Może skuszę się na lakier tej marki.Przez całe życie nie znalazłam idealnego lakieru w przystępnej cenie. Dzięki za przydatną recenzję. :)

Fashiondoll.pl hat gesagt…

wspaniałe jesienne kolory, super lakiery
♥ pozdrawiam:* ♥
ola

ILONAMELIA hat gesagt…

ten fiolet wygląda pięknie :)

kataszka hat gesagt…

świetne kolory

EstelleFashion hat gesagt…

Pretty colour <3

Have a good night ;)

marta fashima hat gesagt…

ciekawa recenzja :) kolorki sa przepiekne wiec moze akurat sie skusze :) obserwuje i zapraszam www.mafashima.blogspot.com :)

marta fashima hat gesagt…

ciekawa recenzja :) kolorki sa przepiekne wiec moze akurat sie skusze :) obserwuje i zapraszam www.mafashima.blogspot.com :)

aknezz hat gesagt…

Ale piękne, żywe kolorki :)

Amanda hat gesagt…

Lubię te lakiery choć trzeba szybko zużyć bo potem niefajnie już się nimi maluje. Wydaje mi się że zmieniają konsystencję szybciej niz inne