Freitag, 5. Oktober 2012

Butelkowa zielen, pomarancz i bez

Witajcie,

co tam u Was? Ja mam dzis dla Was nowy zestaw, na wiekszosc blogach widze juz dluzszy czas jesienne zestawy, wiec i ja sie przylacze, w koncu jesien za oknem ! Wieje, jest mokro i nie przyjemnie, nie na taka jesien czekalam, gdyz zapowiadali zlota jesien, no ale coz, nic nie zrobie :( lecz mam nadzieje, ze jeszcze sloneczko od czasu do czasu wyjdzie.

Dzisiejszy zestaw jest w kolorach tej jesieni. Butelkowa zielen, pomaranczowy i bezowy kroluja w tym sezonie. Marynarka odrazu mi sie spodobala, w tym roku sie do nich przekonalam, kiedys sie za staro w nich czulam, ale czlowiek musi dorosnac do niektorych rzeczy ;) tak samo koturny dopiero w tym roku dla siebie odnalazlam, bo niby obcas jest ale sie go za bardzo nie odczuwa, itak sie wyglada kobieco ;)
Co powiecie na ten zestaw?















Bluzka - Tally Weijl
Marynarka - New Yorker 
spodnie - sh
okulary - sh
buty - Deichmann
torebka - Orsay
przypominam o ... 
cieciu ceny do 10 zl dla kazdego fana sarulka18 jesli powiecie ze trafiliscie z polecenia Fanpage´a
wejdz na Interlude i skorzystaj z okazji




Buziaki,



Kommentare:

Ancia hat gesagt…

torebeczka nie w moim stylu, ale żakiecik i buciki super:)

eny hat gesagt…

Świetne zestawienie kolorów. Bardzo podoba mi się marynarka ;)

B-e-a-utiful hat gesagt…

bardzo fajnie skomponowane :)

Jadzia hat gesagt…

koturny i torebka suuper;):)

pozdrawiam:):)

http://vixen1990.blogspot.com

Mademoiselle Brigitte hat gesagt…

trafiłam tu z forum na MP i muszę przyznać, że przejrzałam odpowiednią ilość postów i stwierdzam, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej.
mam nadzieję, że mój spodoba Ci się też i go zaobserwujesz ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
pozdrawiam! :)

famfaramfam hat gesagt…

torebeczka jest świetnym akcentem ;d

ModnyŚwiatFrankie hat gesagt…

Bardzo ładna stylizacja, wszystko super do Ciebie pasuje:)
pozdrawiam i zapraszam www.modnyswiatfrankie.pl

ILONAMELIA hat gesagt…

kolory cudownie dobrane!

fashionandotherdisasterss hat gesagt…

Fajne buty!

JaMajka hat gesagt…

Piękne kolory :) Buty są prześliczne!!! <3
Pozdrawiam!


floweryblog.blogspot.com